تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت خانه و آدرس omid55135.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 152704
تعداد مطالب : 266
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم

 
 
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:حضرت مهدی در سال 2015 ظهور می کند,

بعد از بررسی هایی که انجام دادم، مشخص شد که تاریخ تولد حضرت آدم علیه السلام 4128.25 قبل از میلاد مسیح بوده است.
 

به گزارش شیعه آنلاین؛ احمد شاهین، ستاره شناس سرشناس جهان عرب که با نام "نوستر آداموس" اعراب شناخته می شود، در جدید ترین پیش بینی خود اظهارات عجیبی مطرح کرد.

 

وی در اظهارات جدیدش گفت: مهدی منتظر سال 2015 ظهور خواهد کرد. سال 2017 هم مسیح ظاهر خواهد شد و در ماه نوامبر سال 2013 جنگ جهانی سوم رخ خواهد داد که از سوریه آغاز خواهد شد. در سال 2007 هم "دجال" در سرزمین بابل ظهور کرده است.

 

او در ادامه افزود: در طول تاریخ میان علما و دانشمندان بر سر شخصیت فرعون اختلاف نظر وجود داشته اما بنده بعد از مدت ها تفکر و انجام برخی تحقیقات متوجه شدم که فرعون واقعی فردی بوده به نام "أمنحت سوم" که پادشاه وقت سرزمین مصر بوده است.

 

احمد شاهین همچنین گفت: او بر بخش های بسیار زیادی از جهان حکمرانی می کرد. عقل درست و حسابی هم نداشت برای همین ادعای خدایی کرد. نوه او "توت عنخ آمون" نام داشت. نام "توت" در تورات قدیم آمده است.

 

وی در ادامه افزود: بعد از بررسی هایی که انجام دادم، مشخص شد که تاریخ تولد حضرت آدم علیه السلام 4128.25 قبل از میلاد مسیح بوده است.

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:تحقق پیش بینی تاریخی رهبر معظم انقلاب از روند انقلاب در مصر/ امریکا از بیداری اسلامی زخم‏خورده است؛ در کمین است تا شما را به طمع بیاندازد و آنگاه نابودتان می‎کند,
تحقق پیش بینی تاریخی رهبر معظم انقلاب از روند انقلاب در مصر/ امریکا از بیداری اسلامی زخم‏خورده است؛ در کمین است تا شما را به طمع بیاندازد و آنگاه نابودتان می‎کند

 

 در حالی که شعله اعتراضات در ترکیه کم‌فروغ شده بود، آتش اعترضات این بار در قاهره و دیگر شهرهای بزرگ مصر شعله‌ور شد تا حامیان سیاست‌های آمریکا در منطقه، طعم بی‌وفایی سران کاخ سفید را بیش از دیگران حس کنند.

به گزارش رجانیوز، مصر کشوری که یک سال طعم رئیس‌جمهور غیرنظامی را می‌چشید در نهایت با کودتای نظامیان و البته با چراغ سبز آمریکا، رئیس‌جمهور منتخب زندانی شد تا اسلامگرایی علاوه بر ترکیه در مصر نیز ضربه جدی بخورد. نکته قابل تامل در این باره نقش‌آفرینی آمریکا برای بی‌اعتبار کردن اسلامگرایان مصری بود.

این درحالی است که جریان اخوان المسلمین بر خلاف شعار تاریخی خود یعنی «الاسلام هو الحل» و اتکاء به شیوه سیاست ورزی اسلامی، برای بقاء خود را به قدرت امریکا و منابع مالی عربستان و قطر متصل کند و بر همین مبنا پس از روی کار آمدن همسو با سیاست‌های منطقه‌ای آمریکا گام برداشت.

پایگاه خبری میدل ایست آنلاین دراین باره نوشت: «خودباختگی اخوان در برابر سیاست و اوامر آمریکا و نرمش شدید در رفتار با اسرائیل، نه تنها آمریکا را قانع نکرد بلکه نتوانست رضایت مردم مصر را جلب کند. این رفتار سبب شد، اخوان، نزد آمریکا به عنوان منافقانی شناخته شوند که رفتار ظاهری مغایر با تفکرات درونی دارند. نزد مردم طرفداران خود نیز به عنوان دروغگویانی شناخته شدند که رویکردی خلاف غرب ستیزی که در سخنانشان موج می‌زند، دارند.»

در ادامه این گزارش آمده است: مسؤولان اخوان در طول دهه‌های گذشته، در سخنرانی‌های خود به آمریکا و اسرائیل ناسزا گفته‌اند و همواره به مردم وعده داده‌اند که در صورت به قدرت رسیدن اسلامگرایان، آسایش، استقلال و رهایی از وابستگی بر کشور حاکم می‌شود. آنها همچنین همواره برای آزادی قدس و پشتیبانی از مقاومت شعار سر می‌دادند اما به محض آنکه به قدرت رسیدند، سفیر مصر را از سوریه فراخواندند و برای مصر در اسرائیل سفیر تعیین کردند و به نام ملت مصر، نامه‌های محبت‌آمیز به اسرائیل نوشتند و مرسی رئیس‌جمهور مصر خود را دوست مخلص، شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی معرفی کرد.

 به ادامه مطالب بروید/....

 

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:افتتاح دفتر سیاسی طالبان در قطر,!!!!,

 افسران - افتتاح دفتر سیاسی طالبان در قطر.!!!!

موضوعات مرتبط: خاورمیانه، ،
برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:قدرت از پدر به پسر رسید,,از امیر تا امیر,

 

 

افسران - از امیر تا امیر
قدرت از پدر به پسر رسید..

موضوعات مرتبط: خاورمیانه، ،
برچسب‌ها: