تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت خانه و آدرس omid55135.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 152704
تعداد مطالب : 266
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم

 
 
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:حضرت مهدی در سال 2015 ظهور می کند,

بعد از بررسی هایی که انجام دادم، مشخص شد که تاریخ تولد حضرت آدم علیه السلام 4128.25 قبل از میلاد مسیح بوده است.
 

به گزارش شیعه آنلاین؛ احمد شاهین، ستاره شناس سرشناس جهان عرب که با نام "نوستر آداموس" اعراب شناخته می شود، در جدید ترین پیش بینی خود اظهارات عجیبی مطرح کرد.

 

وی در اظهارات جدیدش گفت: مهدی منتظر سال 2015 ظهور خواهد کرد. سال 2017 هم مسیح ظاهر خواهد شد و در ماه نوامبر سال 2013 جنگ جهانی سوم رخ خواهد داد که از سوریه آغاز خواهد شد. در سال 2007 هم "دجال" در سرزمین بابل ظهور کرده است.

 

او در ادامه افزود: در طول تاریخ میان علما و دانشمندان بر سر شخصیت فرعون اختلاف نظر وجود داشته اما بنده بعد از مدت ها تفکر و انجام برخی تحقیقات متوجه شدم که فرعون واقعی فردی بوده به نام "أمنحت سوم" که پادشاه وقت سرزمین مصر بوده است.

 

احمد شاهین همچنین گفت: او بر بخش های بسیار زیادی از جهان حکمرانی می کرد. عقل درست و حسابی هم نداشت برای همین ادعای خدایی کرد. نوه او "توت عنخ آمون" نام داشت. نام "توت" در تورات قدیم آمده است.

 

وی در ادامه افزود: بعد از بررسی هایی که انجام دادم، مشخص شد که تاریخ تولد حضرت آدم علیه السلام 4128.25 قبل از میلاد مسیح بوده است.

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:هتک حرمت عمار یاسر, اویس قرنی, فیلم هتک حرمت به عمار یاسر, سوریه, تکفیری,
 

 

عناصر تروريست گروهک‌هاي تکفيري فعال در سوريه، بار ديگر با حمايت حاميان غربي، عربي و صهيونيست خود و در ماه مبارک رمضان، با حمله به مرقد دو تن ديگر از اصحاب جليل‌القدر پيامبر(ص) و امام علي(ع)، قلب مسلمانان جهان را جريحه‌دار کردند.
 عناصر تروريست گروهک‌هاي تکفيري و سلفي فعال در سوريه که از حمايت برخي کشورهاي غربي، رژيم صهيونيستي، ترکيه و نيز برخي کشورهاي عربي از جمله عربستان سعودي و قطر برخوردارند، همزمان با ايام و ليالي پربرکت ماه مبارک رمضان، حرمت حرم مطهر "عمار بن ياسر" و "اويس قرني"، اصحاب جليل‌القدر پيامبر اسلام(ص) را هتک کردند.

به گزارش مشرق، افراطيون سلفي وابسته به ارتش آزاد سوريه با همکاري گروهک تروريستي "جبهة النصرة" که استان "رقه" در شرق سوريه را در کنترل خود دارند، با حمله خمپاره‌اي به حرم مطهر "عمار ياسر" و "اويس قرني" دو صحابي بزرگوار پيامبر(ص) و اميرالمؤمنين علي(ع)، صحن آن را تخريب کرده و با شليک‌هاي پياپي موشک به ديوارهاي حرم، بخش‌هاي زيادي از آن را منهدم کردند.


حرم مطهر پيش از تخريب
تروريست‌ها در ادامه با ورود به روضه مقدسه، اقدام به شکستن پنجره‌هاي ضريح مطهر کرده و وارد آن شدند.

تصاوير منتشرشده از اين اقدام شنيع و ويدئوهاي کوتاهي که از ورود تکفيري‌ها به حرم مطهر عمار و اويس قرني ياسر منتشر شده، بيانگر حجم و گستره اين فاجعه است.

 

 

موضوعات مرتبط: سوریه، ،
برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:کربلایی حمیدرضا علیمی در حال به درک واصل کردن وهابیان و سلفی های حرامزاده,

  افسران - کربلایی حمیدرضا علیمی در لباس جهاد منطقه زینبیه ی سوریه

کربلایی حمیدرضا علیمی در لباس جهاد

مکان : سوریه . دمشق . منطقه ی زینبیه

زمان : مراسم نیمه شعبان1392

 

افسران - کربلایی حمیدرضا علیمی در حال به درک واصل کردن وهابیان و سلفی های حرامزاده

برای سلامتی تک تک مدافعان حرم عمه سادات یک صلوات حیدری بفرستین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

موضوعات مرتبط: سوریه، ،
برچسب‌ها: