تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت خانه و آدرس omid55135.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 266
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم

 
 
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:صبر انقلابــــی,

صبر انقلابــــی ...

افسران - صبر انقلابــــی ...

 
برچسب‌ها:
 
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:منتظران ظهور, امام خامنه ای, چرا باید بگوییم, عکس, جدید,,


 

چرا بگوئیم امام خامنه ای؟-جدید

http://media.afsaran.ir/sicSnA_500.jpg

 

 

منتظران ظهور-به کار بردن واژه «امام» برای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و معمار نظام مقدس جمهوری اسلامی از سال‌ها قبل از پیروزی انقلاب، بین دو واژه زیبای خمینی و امام، پیوندی برقرار کرده بود که پس از پیروزی انقلاب، با اشاره به یکی از این دو واژه، خود به خود دیگری در اذهان متبادر می‌شد.

هر چند در همان ابتدای انقلاب عده ای از کج اندیشان مغرض یا ساده لوحان جاهل، برای ایجاد سوال در این راستا، می‌گفتند مگر ما بیش از 12 امام داریم! اما جامعه اسلامی و انقلابی ایران با عشق و علاقه و از سر اعتقاد و به صورت حقیقی، کلمه امام را برای آن عزیز سفر کرده به کار برد و در تمامی نوشته ها، خطابه‌ها و رسانه‌ها از ایشان با عنوان «حضرت امام خمینی» یاد می‌شد.

ادامه مطالب بروید

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:قبله چفیه,

 چفیه دانی قبله جانت کجاست ؟


                           گردن فرزند شیر مرتضی است

 

افسران - رهبر خوبان

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب: پوستر / ثمره مردم سالاری دینی,

 پوستر / ثمره مردم سالاری دینی

انتخابات در کشور ما یک حرکت نمایشی نیست. پایه‏ ی نظام ما همین انتخابات است. یکی از پایه‏ ها، انتخابات است.
مردم ‏سالاری دینی با حرف نمی‌شود؛ مردم‏سالاری دینی با شرکت مردم، حضور مردم، اراده‏ ی مردم، ارتباط فکری و عقلانی و عاطفی مردم با تحولات کشور صورت می‌گیرد؛ این هم جز با یک انتخابات صحیح و همگانی و مشارکت وسیع مردم ممکن نیست. این مردم‏سالاری، عامل پایداری ملت ایران است.
این‌که شما توانسته‏ اید در طول این سی‌سال از نهیب ابرقدرت‌ها نترسید، این‌که ابرقدرتها هم غیر از نهیب نتوانستند ضربه‏ ی اساسی به شما بزنند، این‌که جوانان کشور در ورود به میدان‌های گوناگون این شجاعت و اخلاص را نشان می‌دهند، ناشی از مردم‏سالاری دینی است.

بیانات در جمع زائران و مجاوران حضرت امام رضا (ع) 1388/1/1


 

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:بنده هم یك رأی دارم مثل بقیه,امام خامنه ای,انتخابات,

 بنده هم یك رأی دارم مثل بقیه. آن روز من در جمع برادران دانشجوی پاسدار این را گفتم: ممكن است نظر شما به یك نفری باشد، نظر من به یك نفر دیگر باشد؛ چه اشكالی دارد؟ شما یكی را بپسندید، من یك كس دیگر را بپسندم؛ هیچ اشكالی ندارد. شما یك شناختی از زید دارید كه من آن شناخت را از او ندارم؛ هیچ مانعی ندارد.  اینجور نیست كه هرچه شما فهمیدید، بنده هم باید همان را بفهمم؛ یا هر چه من فهمیدم، شما هم باید همان را بفهمید؛ نه، اینها تشخیصها است. آنچه كه بین ما و خدا حجت است، این است كه بتوانیم درست تشخیص دهیم.

امام خامنه ای
 
برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:اهمیت انتخابات,اهمیت انتخابات در نگاه رهبر معظم انقلاب,

 

 

اهمیت انتخابات در نگاه رهبر معظم انقلاب
انتخابات براى کشور مایه‌ى آبروست

انتخابات به عنوان «مظهر آزادی ملت در تعیین سرنوشت خود» و مهمترین وسیله برای اجرایی کردن آرمان ها و آرزو های یک ملت، از چنان اهمیتی برخوردار است، که می تواند در امنیت، در استقلال، در ثروت ملی، در اقتصاد و در همه‌ی مسائل مهم کشور تأثیر بگذارد.


 

 

 

با دامه مطلب بروید....

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:باید به دنیا با چنین رهبر بنازیم (مداحی),مداحی مرتضی طاهری,مداحی مرتضی طاهری در حسینیه امام خمینی,

 

 

مداحی مرتضی طاهری در حسینیه امام خمینی / فاطمیه ۱۴۳۴
 

 

.:اشکال در بارگذاری پخش کننده:.

۴.۹۳ MB | دانلود فایل

متن شعر در ادامه مطلب...

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:صفحه ویژه انتخابات ۹۲ آغاز به‌كار كرد,انتخابات,انتخابات ریاست جمهوری,امام خامنه ای,

 

صفحه ویژه انتخابات ۹۲ آغاز به‌كار كرد

 

با نزدیك شدن به ایام یازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه ۱۳۹۲، پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای از صفحه‌ی ویژه‌ای شامل دیدگاه‌های رهبر انقلاب اسلامی درباره‌ی انتخابات رونمایی كرد.
در صفحه‌ی ویژه‌ی انتخابات KHAMENEI.IR، بیانات و دیدگاه‌های رهبر انقلاب اسلامی درباره انتخابات در قالب‌های مختلفی مانند «مجموعه توصیه‌های انتخاباتی»، «كتابچه‌های گزیده بیانات موضوعی»، «پیامك» و دیگر تولیدات به مخاطبان ارائه و تا ایام انتخابات به صورت منظم به‌روز خواهد شد.
كاربران می‌توانند برای ورود به این صفحه به آدرس http://farsi.khamenei.ir/entekhabat92 مراجعه كنند.
برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:مداحی زیبای میثم مطیعی,شهداء شرمنده ایم,,,,

 این مداحی زیبا از میثم مطیعی رو سعی کنید حتماً گوش کنید...

لینک مستقیم: دانلود مداحی “شهدا شرمنده ایم “

 

تا نفس می زنیم همه،  تا دمی که ما زنده ایم

یادمون نره از روی شهدا شرمنده ایم

توی قصه ی عاشقی ، همیشه بازنده ایم

فراموش نکنیم که از شهدا شرمنده ایم

دلامون شده خالی از، غم عاشقی و جنون

توی شهر ما این روزا فراموش شده یادتون

شهدا شرمنده ایم ، شهدا شرمنده ایم

شهدا شرمنده ایم ، شهدا شرمنده ایم

یاد صیاد وکاظمی ، یاد همت و باکری

یاد اون مردا به خیر یاد چمران و باقری

 

شهدا شرمنده ایم ، شهدا شرمنده ایم

شهدا شرمنده ایم ، شهدا شرمنده ایم

روز دشمن شب میشه، تا به خط می زنید همه

به ندای خمینی و با نوای یا فاطمه

وصیت کردید شما به اطاعت از ولی

ایشالا ما هم بشیم فدای سید علی

شهدا شرمنده ایم ، شهدا شرمنده ایم

شهدا شرمنده ایم ، شهدا شرمنده ایم

روی لب های خشکتون ، السلام علی الحسین

علی اکبر شدید برای پیر خمین

توی قصه ی عاشقی ، همیشه بازنده ایم

“یادمون نره از روی شهدا شرمنده ایم “

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب: اهم بیانات رهبری در حرم رضوی,سخنان رهبری درمشهد,

 اهم بیانات رهبری در حرم رضوی

در اولین روز سال ۱۳۹۲
  • سخنان رهبرانقلاب درخصوص انتخابات: در درجه اول گسترش مشاركت مردم اهمیت دارد/همه سلیقه های سیاسی كه دلشان برای كشور میسوزد باید در انتخابات شركت كنند.
  • سخنان رهبرانقلاب درخصوص انتخابات: در درجه اول گسترش مشاركت مردم اهمیت دارد/همه سلیقه های سیاسی كه دلشان برای كشور میسوزد باید در انتخابات شركت كنند.
  • رهبر انقلاب: ‫در مسائل بین المللی سعی دشمن این بود كه كاری كنند كه اجلاس غیرمتعهدها كمرنگ برگزار شود ولی سران دو سوم دنیا كه عضو غیرمتعهدها بودند فعالانه در این اجلاس شركت كنند‬
  • رهبر انقلاب: ‫تحریمها بی اثر نبود ولی در كنار آن یك اثر مثبت بزرگ اتفاق افتاد و موجب شد نیروهای درونی، استعدادها و ظرفیت عظیم ملت ایران شكوفا شود‬
  • رهبرانقلاب: رئيس جمهور آمريكا در سخنرانی رسمی طوری از مشكلات اقتصادی ايران سخن ميگويد مانند آنكه دارد از پيروزی خود سخن ميگود و به پيروزيهای بزرگ ملت ايران اشاره نميكند و نخواهد كرد.
  • رهبر انقلاب: خوب است دولتمردان آمریكا بفهمند با اقداماتی كه انجام دادند كار را بجایی رساندند كه تا نام دشمن برده میشود، نام آمریكا به ذهن‌ها خطور میكند
  • رهبرانقلاب: سردمداران اسرائیل گاهی ایران را تهدید میكنند اما بنظر میدانند كه اگر غلطی بكنند جمهوری اسلامی، تل آویو و حیفا را با خاك یكسان خواهد كرد

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:سال جدید , سال نو , پوستر سال جدید , بنر سال جدید , پوستر سال نو , بنر سال نو , سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی , حماسه سیاسی , حماسه اقتصادی , بنر سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی , پوستر سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی , گرافیک سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی , طرح سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی , طرح گرافیکی سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی , نام گذاری سال جدید , امام حامنه ای , رهبری , پوستر رهبری , بنر رهبری , گرافیک رهبری , طرح رهبر , پوستر حماسه اقتصادی , بنر حماسه اقتصادی , گرافیک حماسه اقتصادی , طرح حماسه اقتصادی , پوستر حماسه سیاسی , بنر پوستر حماسه سیاسی , گرافیک پوستر حماسه سیاسی , حماسه , سیاسی , اقتصادی , نوروز , پوستر عید نوروز , بنر عید نوروز , سال 92 , 92 , 1392 , بنر سال 1392 , پوستر سال 1392 , گرافیک سال 1392 , طرح گرافیکی سال 1392 , پرتره رهبر , شیعه , تشیع , شیعه آرت ,

 طرح افقی پوستر سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ، که سخنان راه گشای رهبری ضمیمه این طرح شده . ان شاء الله که بتونیم محکم تر ، بهتر  وقوی تر از سال قبل به شعار امسال جامه ی عمل بپوشانیم .


پیش نمایش طرح افقی (کلیک کنید)

سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی

دریافت سایز اصلی در ادامه مطلب

 

دریافت سایز اصلی : DOWNLOAD

 

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:20 دستاورد نامگذاری سال ۹۲,سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی,

 20 دستاورد نامگذاری سال ۹۲

 
نماینده همدان و عضو کمیسیون انرژی مجلس نامگذاری سال ۹۲ به عنوان «سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» از سوی رهبر انقلاب را منشاء برکات فراوان از جمله تحکیم سبک زندگی اسلامی و الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت دانست.
20 دستاورد نامگذاری سال ۹۲
هم اندیشی به نقل از فارس، ابراهیم کارخانه‌ای در یادداشتی که به مناسبت نامگذاری سال ۹۲ به عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری در اختیار این خبرگزاری قرار داد، ۲۰ پیامد و دستاورد برای آن برشمرد. 

متن کامل یادداشت نماینده همدان و عضو کمیسیون انرژی مجلس نهم به شرح ذیل است: 

نامگذاری سال ۱۳۹۲ به عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» از سوی رهبر معظم انقلاب، موجبات تحکیم و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران را در مناسبات سیاسی و اقتصادی جهان و شور و نشاط وصف‌ناپذیر و عزم بزرگ ملت ایران رادر خلق دو حماسه عظیم سیاسی و اقتصادی رقم خواهد زد. 

حماسه سیاسی به معنای بیداری و امحاء کامل توطئه‌های سیاسی داخل و خارجی و حضور پرشور، آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و حماسه اقتصادی به معنی شکست کامل توطئه‌های اقتصادی دشمن و تداوم کار، تلاش و رشد تولید ملی با اتکا به منابع داخلی و تمرکز بر الگوهای مصرف اسلامی و جلوگیری از اسراف و تبذیر است. 

مقام معظم رهبری هر ساله با پیام‌های عالمانه، دقیق و کارشناسانه خودشان چشم‌انداز سالانه را بر اساس شرایط و مقتضیات کشور در راستای نیل به افق چشم انداز توسعه تبیین می‌فرمایند. 

نامگذاری سال جدید تحت عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» همانقدر که برای دوستان انقلاب امیدبخش و نشاط آور است، برای دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی شکننده و ناامیدکننده است که در ذیل به برخی از پیامدها و برکات سیاسی و فرهنگی و اقتصادی این نامگذاری بزرگ و مبارک اشاره می‌شود: 

۱- موجبات اقتدار و عزم راسخ ملت بزرگ ایران را در مواجهه با توطئه‌های سیاسی و اقتصادی دشمن فراهم و بر وحدت کلمه و همدلی ملت سلحشور ایران خواهد افزود. 

۲- هوشمندی و درایت پیش دستانه رهبر معظم انقلاب در خنثی‌‌سازی توطئه‌های داخلی و خارجی دشمن به اثبات می‌رساند. 

۳- تمام دستگاه‌های اجرایی کشور را همراه با مردم برای تحقق این دو حماسه بزرگ بسیج خواهد کرد. 

۴- برتری نظام مردم‌سالاری دینی را در مواجهه با برون رفت از توطئه‌های سیاسی و اقتصادی در مقابل نظام‌های لیبرال و سکولار به منصه ظهور می‌رساند. 

۵- با حضور آگاهانه و ده‌ها میلیونی مردم پای صندوق‌های رای، حماسه حضور بی‌سابقه مردم در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن تکمیل می‌شود. 

۶- توطئه‌های دشمنان خارجی را بی‌اثر و رؤیاهای کج‌اندیشان داخلی و تشنگان سراب قدرت را نقش بر آب خواهد ساخت. 

۷- بر اقتدار سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات ۱+۵ خواهد افزود. 

۸- موجبات بی‌اثر کردن تحریم‌ها و دلگرمی ملت‌های مسلمان را در مواجهه با استکبار جهانی فراهم می‌سازد. 

۹- موجبات تغییر رویکرد فرهنگی در مناسبات بین‌المللی از انفعال به پیشتازی و افزایش قدرت رقابت‌پذیری جمهوری اسلامی ایران در معادلات سیاسی و اقتصادی جهانی را فراهم خواهد ساخت. 

۱۰- موجبات ارتقاء کیفیت تولید و افزایش بهره‌وری سرمایه‌های مادی و انسانی را فراهم ساخته و به کاهش واردات کالاهای مصرفی و بهبود تراز بازرگانی کشور می‌انجامد. 

۱۱- موجبات توسعه و ایجاد فرهنگ کار حداکثری و مصرف بهره‌ورانه و در حد نیاز را که رمز شکوفایی اقتصاد نظام اسلامی است را فراهم می‌آورد. 

۱۲- بر مشروعیت مردمی و امنیت همه جانبه و کارآمدی نظام در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی خواهد افزود. 

۱۳- موجبات تقویت و تحکیم امنیت فضای کسب و کار و تحکیم همه جانبه بنیان‌های توسعه و پیشرفت کشور را در راستای رشد تولید ملی فراهم می‌سازد. 

۱۴- موجبات عزم عمومی ملت سرافراز ایران در دفاع از سه عنصر ارزشمند امنیت ملی، منافع ملی و وحدت ملی در تحقق این دو حماسه بزرگ فراهم خواهد ساخت. 

۱۵- خط قرمز ملت هوشیار ایران را در مواجهه با هر نوع جریان سیاسی در برابر توطئه‌های خارجی مشخص خواهد کرد. 

۱۶- بر درخشش و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه معادلات سیاسی جهان افزوده و ریشه هر نوع فتنه خارجی و داخلی را قبل از جوانه زدن بر پیکره نظام خواهد خشکاند. 

۱۷- موجبات رسوایی هر نوع جریان سیاسی و جناحی که بخواهد بر عزم و اراده ملت بزرگ ایران در خلق دو حماسه سیاسی و اقتصادی خللی وارد کند، فراهم خواهد ساخت. 

۱۸- موجبات حیرت و نا‌امیدی دشمن در طراحی توطئه‌های جدید علیه جمهوری اسلامی و امیدبخشی از شور و نشاط ملت بزرگ ایران را در عرصه معادلات سیاسی داخلی و خارجی فراهم می‌سازد. 

۱۹- با این نامگذاری هوشمندانه هر جریان سیاسی که بخواهد بر وحدت کلمه مردم در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی خللی وارد نماید، مطرود ملت سلحشور ایران و محکوم به همکاری با دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود. 

۲۰- تحکیم سبک زندگی اسلامی و الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت از برکات این نامگذاری مبارک خواهد بود./
 
 

 

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:سال جدید , سال نو , پوستر سال جدید , بنر سال جدید , پوستر سال نو , بنر سال نو , سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی , حماسه سیاسی , حماسه اقتصادی , بنر سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی , پوستر سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی , گرافیک سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی , طرح سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی , طرح گرافیکی سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی , نام گذاری سال جدید , امام حامنه ای , رهبری , پوستر رهبری , بنر رهبری , گرافیک رهبری , طرح رهبر , پوستر حماسه اقتصادی , بنر حماسه اقتصادی , گرافیک حماسه اقتصادی , طرح حماسه اقتصادی , پوستر حماسه سیاسی , بنر پوستر حماسه سیاسی , گرافیک پوستر حماسه سیاسی , حماسه , سیاسی , اقتصادی , نوروز , پوستر عید نوروز , بنر عید نوروز , سال 92 , 92 , 1392 , بنر سال 1392 , پوستر سال 1392 , گرافیک سال 1392 , طرح گرافیکی سال 1392 , پرتره رهبر , شیعه , تشیع , شیعه آرت , هنر شیعه ,,

 

طرحی از جمال زیبای حضرت ماه ، برای سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، با کیفیت بسیار بالا ، تقدیم به عاشقان ولایت . به امید ظهور حضرت مهدی در سال جدید . ان شاء الله که سالی پر برکت رو پیش رو داشته باشید . التماس دعا .

پیش نمایش طرح عمودی (کلیک کنید)

طرح بنر و پوستر سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی

دریافت سایز اصلی در ادامه مطلب

 

دریافت سایز اصلی :   DOWNLOAD

 

برچسب‌ها: