تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت خانه و آدرس omid55135.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 266
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم

 
 
 
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:بازی های رایانه ای,توهین به حضرت زهرا,فاطیما,توهین به حضرت فاطمه در یک بازی رایانه ای,

 بسم الله الرحمن الرحیم

فاطمه، فاطمه است

 

بررسی توهین به بانوی دو عالم و شجره طیبه در یک بازی رایانه ای

به ادامه مطلب بروید....

موضوعات مرتبط: حضرت فاطمه الزهرا(س)، ،
برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:عظمت مقام حضرت صدیقه (س) + اینفوگرافی,شهادت حضرت زهرا,حضرت فاطمه,

 

عظمت مقام حضرت صدیقه (س) + اینفوگرافی

خداوند تبارك و تعالى:اى احمد! اگر تو نبودى افلاك را نمى آفريدم، و اگر على نمى بود تو را نمى آفريدم و اگر فاطمه نبود شما دو تن را نمى آفريدم. (كشف الآلى، تاليف صالح بن عبدالوهاب بن عرندس)

فرهنگ نیوز قصد دارد در ایام فاطمیه نسبت به شناخت بیشتر مقام حضرت زهرا (س) بعنوان اولین فدائی ولایت و نیز ابعاد مظلومیت ایشان مطالبی را در موضوعات مختلف منتشر نماید.

در وصف مقام حضرت فاطمه زهرا(س) همین بس که خداوند متعال سبب خلقت جهان را به واسطه ایشان دانسته است.کما اینکه در روایات مختلف از زبان اهل بیت(ع) نیز بر عظمت مقام ایشان و فضائل مادر سادات اسنادی است که بر هیچ کس پوشیده نیست.
 
آن بانوي بزرگواري كه مردان نمونه و شخصيتهاي برجسته از بزرگداشتش ناتوان مانده‌اند آن انسان با بركتي كه تمام پيامبران و فرستادگان الهي با چنگ زدن و در آويختن به ريسمان ولايتش رستگار و كامياب شده‌اند. فاطمه‌اي كه در توصيف و شناخت واقعيش زبان‌ها و خردها از كار افتاده و حيران گشته است. طاهره‌اي كه والاتر از شناخته شدن با گفتار است و بزرگتر از آن است كه آثار و نامه‌ها و مسندات، بازگو كننده‌ي‌شأن او، گردند.و خلاصه آنكه هر آنچه كه گفته‌اند و درباره‌اش گفته شده فروتر از شان و مقام او است. در نمودار شخصيت او همين سخن كافي است كه پدرش او را (ام‌ابيها) خوانده و به او «فداها ابوها» گفته است.
 
 
برای دریافت اینفوگرافی در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:پوستر بمناسبت ایام فاطمیه,,

 

پوستر بمناسبت ایام فاطمیه

وای مادرم . . .

برای دریافت تصویر با کیفیت بر روی آن کلیک کنید

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب: اهم بیانات رهبری در حرم رضوی,سخنان رهبری درمشهد,

 اهم بیانات رهبری در حرم رضوی

در اولین روز سال ۱۳۹۲
  • سخنان رهبرانقلاب درخصوص انتخابات: در درجه اول گسترش مشاركت مردم اهمیت دارد/همه سلیقه های سیاسی كه دلشان برای كشور میسوزد باید در انتخابات شركت كنند.
  • سخنان رهبرانقلاب درخصوص انتخابات: در درجه اول گسترش مشاركت مردم اهمیت دارد/همه سلیقه های سیاسی كه دلشان برای كشور میسوزد باید در انتخابات شركت كنند.
  • رهبر انقلاب: ‫در مسائل بین المللی سعی دشمن این بود كه كاری كنند كه اجلاس غیرمتعهدها كمرنگ برگزار شود ولی سران دو سوم دنیا كه عضو غیرمتعهدها بودند فعالانه در این اجلاس شركت كنند‬
  • رهبر انقلاب: ‫تحریمها بی اثر نبود ولی در كنار آن یك اثر مثبت بزرگ اتفاق افتاد و موجب شد نیروهای درونی، استعدادها و ظرفیت عظیم ملت ایران شكوفا شود‬
  • رهبرانقلاب: رئيس جمهور آمريكا در سخنرانی رسمی طوری از مشكلات اقتصادی ايران سخن ميگويد مانند آنكه دارد از پيروزی خود سخن ميگود و به پيروزيهای بزرگ ملت ايران اشاره نميكند و نخواهد كرد.
  • رهبر انقلاب: خوب است دولتمردان آمریكا بفهمند با اقداماتی كه انجام دادند كار را بجایی رساندند كه تا نام دشمن برده میشود، نام آمریكا به ذهن‌ها خطور میكند
  • رهبرانقلاب: سردمداران اسرائیل گاهی ایران را تهدید میكنند اما بنظر میدانند كه اگر غلطی بكنند جمهوری اسلامی، تل آویو و حیفا را با خاك یكسان خواهد كرد

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:تقویم جاوا,تقویم جاوا سال 92,تقویم سال 92,تقویم برای موبایل,تقویم باد صبا,تقویم اذان گو,

  تقویم ۱۳۹۲ .اذان گو باد صبا ۳٫۲ ( نفحات سابق.جاوا )

 

splash-small

تقویم اسلامی باد صبا،

جهت دیدن توضیحات بیشتر درباره  تقویم به ادامه مطالب بروید

 لينک دانلود

 

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:پوستر عید فاطمی,عید نوروز و فاطمیه,بصیرت خانه,

 

پوستر عید فاطمی

نوروز اگر وقت ديدار است مردم امسال بر داغي گرفتار است مردم ... حرمت نگه داريد پاي سفره عيد چون مهدي زهرا عزادار است مردم

... براي مشاهده پوستر در سايز اصلي بر روي آن كليد كنيد ...


 

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:سال جدید , سال نو , پوستر سال جدید , بنر سال جدید , پوستر سال نو , بنر سال نو , سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی , حماسه سیاسی , حماسه اقتصادی , بنر سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی , پوستر سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی , گرافیک سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی , طرح سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی , طرح گرافیکی سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی , نام گذاری سال جدید , امام حامنه ای , رهبری , پوستر رهبری , بنر رهبری , گرافیک رهبری , طرح رهبر , پوستر حماسه اقتصادی , بنر حماسه اقتصادی , گرافیک حماسه اقتصادی , طرح حماسه اقتصادی , پوستر حماسه سیاسی , بنر پوستر حماسه سیاسی , گرافیک پوستر حماسه سیاسی , حماسه , سیاسی , اقتصادی , نوروز , پوستر عید نوروز , بنر عید نوروز , سال 92 , 92 , 1392 , بنر سال 1392 , پوستر سال 1392 , گرافیک سال 1392 , طرح گرافیکی سال 1392 , پرتره رهبر , شیعه , تشیع , شیعه آرت ,

 طرح افقی پوستر سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ، که سخنان راه گشای رهبری ضمیمه این طرح شده . ان شاء الله که بتونیم محکم تر ، بهتر  وقوی تر از سال قبل به شعار امسال جامه ی عمل بپوشانیم .


پیش نمایش طرح افقی (کلیک کنید)

سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی

دریافت سایز اصلی در ادامه مطلب

 

دریافت سایز اصلی : DOWNLOAD

 

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:20 دستاورد نامگذاری سال ۹۲,سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی,

 20 دستاورد نامگذاری سال ۹۲

 
نماینده همدان و عضو کمیسیون انرژی مجلس نامگذاری سال ۹۲ به عنوان «سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» از سوی رهبر انقلاب را منشاء برکات فراوان از جمله تحکیم سبک زندگی اسلامی و الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت دانست.
20 دستاورد نامگذاری سال ۹۲
هم اندیشی به نقل از فارس، ابراهیم کارخانه‌ای در یادداشتی که به مناسبت نامگذاری سال ۹۲ به عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری در اختیار این خبرگزاری قرار داد، ۲۰ پیامد و دستاورد برای آن برشمرد. 

متن کامل یادداشت نماینده همدان و عضو کمیسیون انرژی مجلس نهم به شرح ذیل است: 

نامگذاری سال ۱۳۹۲ به عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» از سوی رهبر معظم انقلاب، موجبات تحکیم و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران را در مناسبات سیاسی و اقتصادی جهان و شور و نشاط وصف‌ناپذیر و عزم بزرگ ملت ایران رادر خلق دو حماسه عظیم سیاسی و اقتصادی رقم خواهد زد. 

حماسه سیاسی به معنای بیداری و امحاء کامل توطئه‌های سیاسی داخل و خارجی و حضور پرشور، آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و حماسه اقتصادی به معنی شکست کامل توطئه‌های اقتصادی دشمن و تداوم کار، تلاش و رشد تولید ملی با اتکا به منابع داخلی و تمرکز بر الگوهای مصرف اسلامی و جلوگیری از اسراف و تبذیر است. 

مقام معظم رهبری هر ساله با پیام‌های عالمانه، دقیق و کارشناسانه خودشان چشم‌انداز سالانه را بر اساس شرایط و مقتضیات کشور در راستای نیل به افق چشم انداز توسعه تبیین می‌فرمایند. 

نامگذاری سال جدید تحت عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» همانقدر که برای دوستان انقلاب امیدبخش و نشاط آور است، برای دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی شکننده و ناامیدکننده است که در ذیل به برخی از پیامدها و برکات سیاسی و فرهنگی و اقتصادی این نامگذاری بزرگ و مبارک اشاره می‌شود: 

۱- موجبات اقتدار و عزم راسخ ملت بزرگ ایران را در مواجهه با توطئه‌های سیاسی و اقتصادی دشمن فراهم و بر وحدت کلمه و همدلی ملت سلحشور ایران خواهد افزود. 

۲- هوشمندی و درایت پیش دستانه رهبر معظم انقلاب در خنثی‌‌سازی توطئه‌های داخلی و خارجی دشمن به اثبات می‌رساند. 

۳- تمام دستگاه‌های اجرایی کشور را همراه با مردم برای تحقق این دو حماسه بزرگ بسیج خواهد کرد. 

۴- برتری نظام مردم‌سالاری دینی را در مواجهه با برون رفت از توطئه‌های سیاسی و اقتصادی در مقابل نظام‌های لیبرال و سکولار به منصه ظهور می‌رساند. 

۵- با حضور آگاهانه و ده‌ها میلیونی مردم پای صندوق‌های رای، حماسه حضور بی‌سابقه مردم در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن تکمیل می‌شود. 

۶- توطئه‌های دشمنان خارجی را بی‌اثر و رؤیاهای کج‌اندیشان داخلی و تشنگان سراب قدرت را نقش بر آب خواهد ساخت. 

۷- بر اقتدار سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات ۱+۵ خواهد افزود. 

۸- موجبات بی‌اثر کردن تحریم‌ها و دلگرمی ملت‌های مسلمان را در مواجهه با استکبار جهانی فراهم می‌سازد. 

۹- موجبات تغییر رویکرد فرهنگی در مناسبات بین‌المللی از انفعال به پیشتازی و افزایش قدرت رقابت‌پذیری جمهوری اسلامی ایران در معادلات سیاسی و اقتصادی جهانی را فراهم خواهد ساخت. 

۱۰- موجبات ارتقاء کیفیت تولید و افزایش بهره‌وری سرمایه‌های مادی و انسانی را فراهم ساخته و به کاهش واردات کالاهای مصرفی و بهبود تراز بازرگانی کشور می‌انجامد. 

۱۱- موجبات توسعه و ایجاد فرهنگ کار حداکثری و مصرف بهره‌ورانه و در حد نیاز را که رمز شکوفایی اقتصاد نظام اسلامی است را فراهم می‌آورد. 

۱۲- بر مشروعیت مردمی و امنیت همه جانبه و کارآمدی نظام در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی خواهد افزود. 

۱۳- موجبات تقویت و تحکیم امنیت فضای کسب و کار و تحکیم همه جانبه بنیان‌های توسعه و پیشرفت کشور را در راستای رشد تولید ملی فراهم می‌سازد. 

۱۴- موجبات عزم عمومی ملت سرافراز ایران در دفاع از سه عنصر ارزشمند امنیت ملی، منافع ملی و وحدت ملی در تحقق این دو حماسه بزرگ فراهم خواهد ساخت. 

۱۵- خط قرمز ملت هوشیار ایران را در مواجهه با هر نوع جریان سیاسی در برابر توطئه‌های خارجی مشخص خواهد کرد. 

۱۶- بر درخشش و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه معادلات سیاسی جهان افزوده و ریشه هر نوع فتنه خارجی و داخلی را قبل از جوانه زدن بر پیکره نظام خواهد خشکاند. 

۱۷- موجبات رسوایی هر نوع جریان سیاسی و جناحی که بخواهد بر عزم و اراده ملت بزرگ ایران در خلق دو حماسه سیاسی و اقتصادی خللی وارد کند، فراهم خواهد ساخت. 

۱۸- موجبات حیرت و نا‌امیدی دشمن در طراحی توطئه‌های جدید علیه جمهوری اسلامی و امیدبخشی از شور و نشاط ملت بزرگ ایران را در عرصه معادلات سیاسی داخلی و خارجی فراهم می‌سازد. 

۱۹- با این نامگذاری هوشمندانه هر جریان سیاسی که بخواهد بر وحدت کلمه مردم در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی خللی وارد نماید، مطرود ملت سلحشور ایران و محکوم به همکاری با دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود. 

۲۰- تحکیم سبک زندگی اسلامی و الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت از برکات این نامگذاری مبارک خواهد بود./
 
 

 

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:نشریه الف لام میم,سبک زندگی دینی,بصیرت خانه,

 به گزارش راز۵۷ به نقل از وطن امروز،نخستین شماره نشریه اجتماعی- فرهنگی «الف لام میم» منتشر شد. شماره اول این نشریه ویژه فروردین‌ماه ۱۳۹۲ در ۱۰۸ صفحه به مدیرمسؤولی مهدی کیایی و سردبیری سید‌مرتضی توکلی با رویکرد به سبک زندگی اسلامی- ایرانی منتشر شده است. مهدی کیایی، مدیر‌مسؤول ماهنامه «الف لام میم» در سرمقاله شماره [...]در ادامه مطالب...

 

 

 

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:امسال عید رنگ و بوی دیگری دارد,تقارن فاطمیه با نوروز,فاطمیه و عید,بصیرت خانه,

 سلام بر مرضیه

سلام بر راضیه

و سلام بر فاطمه ی زهرا بانوی همیشه جاودان

ایام فاطمیه باز هم سر رسید تا به ما یادآوری کند که هنوز صدفی از دریای بزرگ حکمت فراموش نشده ایام فاطمیه امسال رنگ و بوی عید دارد، مردم در تکاپو و جنب و جوش هستند راستی از فاطمیه پارسال تا فاطمیه امسال چقدر زود گذشت و چقدر امسال ما درگیر کارهای بی اساس هستیم.

نمی خوام بگم که ما از پارسال تا امسال چه چیزهایی یادمون رفته که دوباره با فرا رسیدن ایام فاطمیه  باید یادمون بیاد،

 نمی خوام بگم که نوروز و نباید شاد بود نباید به دیدن اقوام رفت و صله رحم انجام داد چرا این موارد جزیی از دین است.

 نمیخوام بگم چقدر کم کاری کردیم ، خواستیم که مثل زهرا چون گوهری در صدف باشیم ولی نشد.

نمی خوام بگم که یه زن چطوری ایستاد و از آرمان هایش دفاع کرد

می دونم که اینا رو خوب میدونید

من فقط میخوام بگم که یادمان نرود که عید امسال رنگ و بوی غم هم دارد .

آیا قدری فکر کردیم که اگر خدا فاطمه را به ما داده در مقابل هزینه ی این گوهر را می خواهد

ما چقدر خواستیم تا مثل او باشیم کمی فکر کنیم فاطمه یک زن بود که در مقابل تمام کفر ایستادگی کرد کاری که شاید یک مرد نمی توانست بکند

این روزها دیگر پایان سال است  امسال با هر سال فرق دارد امسال عید رنگ و بوی دیگری دارد در کنار همه کارهایی که انجام می دهیم یادمان باشد و یادمان نرود که عید فاطمیه هم است آنقدر غرق در کارهای روزمره و بی اساس نباشیم ، فاطمیه هوای غم دارد این روزها است که آدم ها خود را نشان میدهند یک لحظه فقط یک لحظه فکر کنیم

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:آرشیو صوتی, استدیویی, تواشیح, دعای تحویل سال, دعای یا مقلب القلوب و الابصار, سال نو, شیعه مدیا, موایل اسلامی, نوای دیجیتال, نوای زیبا, نوروز, همخوانی, کیفیت اصلی, گروه تواشیح میعاد قم, گروه میعاد قم, یا مقلب القلوب,

 ضمن تبریک مجدد به مناسبت فرا رسیدن سال نوامروز نوای زیبا و استدیویی دعای تحویل سال (یا مقلب القلوب و الابصار …) را برای شما آماده کردم که کاری است از گروه تواشیح و مدیحه سرایی بین المللی میعاد قم و ضمن پیشنهاد دانلود این اثر، امیدوارم مورد استفاده شما قرار بگیرد.

doa miaadeqom نوای زیبا و استدیویی دعای تحویل سال

 

دریافت فایل (لینک مستقیم)

حجم: ۱٫۷۱ مگابایت

بها: یک صلوات

باتشکر از سایت شیعه مدیا

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:تقارن فاطمیه با عید نوروز,عید نوروز,فاطمیه,فاطمیه 92,

 آیت‌الله نوری همدانی با صدور بیانیه ای بر لزوم تکریم ایام فاطمیه تاکید کرد.

به گزارش مشرق، متن بیانیه آیت الله نوری همدانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حضرت پیغمبر (ص): فاطمه پاره تن و مایه شادمانی دل من است.

جای تقدیراست که مردم متعهد ایران اسلامی، این مهد ولایت و مملکت امام عصر( ارواحنا فداه ) در ایام فاطمیه در سراسرکشور مجالس با شکوه و پرجمعیت ترتیب می‌دهند، از مدایح، مناقب و جایگاه با عظمت حضرت صدیقة کبری فاطمه زهرا ( سلام الله علیها ) سخن می‌گویند ، مجامع خود را از معارف بلند اسلامی پر بار می‌سازند.

بانویی که آیاتی از قرآن مجید در شأن و مقام و عصمت او نازل گریده است ، هنگامی که وارد محضر مقدس حضرت پیغمبر (ص) می‌گردید آن حضرت به احترام مقام شامخ وی از جای خود برمی‌خاست و دست او را می‌بوسید و او را در صدر مجلس می‌نشانید و خود در مقابل او می‌نشست.

لازم است بانوان مسلمان، حضرت زهرا ( سلام الله علیها ) را الگوی زندگی خود از همه جهت هم از جهت نهضت و فداکاری و هم از لحاظ حضور و شرکت فعال در عرصة اجتماع به منظور حفظ ارزش‌های اسلامی و امر به معرف و نهی از منکر و هم از جهت تعلیم و تعلّم و تربیت و نیز از جهت بیداری و هوشیاری در برابر نقشه‌های دشمنان اسلام قرار بدهند و از تاریخ پر برکت و کلمات و بیانات آن حضرت درس‌هایی بیاموزند.

و جا دارد شعیان و اردتمندان آن حضرت و رسانه‌های جمعی بخصوص صدا و سیما با توجه به مقارن شدن ایام فاطمیه با ایام عید نوروز نسبت به مجلس عزای آن بانوی بزرگ توجه بیشتر داشته و در با شکوه و با عظمت برگزار کردن آن بیش از پیش تلاش نمایند و همگان در مراسم ایام فاطمیه حضور فعال داشته باشند و از محضر پر فیض آن حضرت بهره‌مند شوند.
 

موضوعات مرتبط: ائمه اطهار، ،
برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:عکس احمدی نژاد,احمدی نژاد در کاراکاس,عکس فتوشاپی,احمدی نژادو مادر چاوز,

  روز گذشته، روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف با انتشار تصویری مدعی مصافحه ی محمود احمدی نژاد با مادر هوگو چاوز شد و این خبر، فوراً تیتر نخست رسانه های ایرانی شد، بسیاری سراسیمه موضع گرفتند و ... «انتخاب» نیز در دادم موج رسانه ای گرفتار آمد و اقدام به درج این تصاویر کرد.

1
 
به ادامه مطالب بروید....

 

موضوعات مرتبط: احمدی نژاد، ،
برچسب‌ها:
 
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:ضریح جدید امام حسین(ع),ضریح جدید,شعر برا ی ضریح جدید,

 به مناسبت رونمایی از ضریح جدید حضرت سید الشهدا (ع)

 

 

...                                                    شعری از سید مجتبی ربیع نتاج

به ادامه مطلب بروید....

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:معشوق,نماز,بصیرت خانه,,

                                    معشوق همینجاست !

 


 
 
 
 
 
 


 
 
برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:محجبه,محجبه ها فرشته اند,حجاب,,

 


من شکایت دارم...


از آن ها که نمی فهمند چادر مشکی من یادگار مادرم زهراست
 

از آن ها که به سخره می گیرند قـداسـتِ حجابِ مادرم را ؛
 

چـــــرا نمی فهمی؟
 

این تکه پارچه ی مشکی، از هر جنسی که باشد
 

حـــُرمــت دارد !


برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:فیلم آرگو,جایزه اسکو,نقد فیلم,نقد فیلم آرگو,بصیرت خانه,دیدبان,امید طحانی,

 دوربین بن افلک ایران را هدف گرفت:

پایگاه جریان شناسی دیدبان در اعتراض به انتخاب فیلم سینمایی آرگو به عنوان بهترین فیلم آکادمی اسکار اقدام به بازپخش نسخه با کیفیت نقد فیلم آرگو با عنوان پنجه عقاب می نماید. گفتنی است این مستند در بیش از هشت هزار صفحه اینترنتی بازنشر داشته است.
برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:مذاکره,مذاکرات 5+1,مذاکرات آلماتیو,اسرائیل,بصیرت خانه,دیده بان,امید طحانی,

دور جديد مذاكرات 1+5 با ايران در آلماتي قزاقستان تا چند روز آينده شروع خواهد شد و طرف ايراني منتظر پيشنهادات جديد طرف غربي- آمريكايي است، اما آنچه سبب مي شود مذاكرات به بن بست برسد شيطنت هاي طرف آمريكايي و نفوذ خط اسرائيلي در سايه مذاكرات است.
 

 

بیشتر در ادامه مطلب....

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:تورم,درصد تورم تورم در جندسال, پنجاه سال تورم, بصیرت خانه,بصیرت,امید طحانی,

در اين اينفوگرافيک سعي شده است ضمن برشمردن نرخ تورم ساليانه در کشور از سال 56 تا 90 به مهمترين علل و عوامل ايجاد و مهار آن نگاهي بيندازيم.

 

 

 برای خواندن مطلب به ادامه مطلب بروید...

برچسب‌ها: