تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت خانه و آدرس omid55135.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 266
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم

 
 
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:,

 توطئه کثيف وهابيت عليه حضرت علي (ع) 

هدف وهابيون از اين کار اين است که بگويند، ولادت علي بن أبي طالب درون کعبه مسأله معجزه آسا و يا فضل و برتري نيست از همين رو هر زني مي تواند درون کعبه نوزاد خود را به دنيا آورد.
 
ه گزارش صفحه عربي شيعه آنلاين،‌ اخبار رسيده به خبرنگار ما حاکي از آن است که پيروان فرقه ضاله وهابيت قصد دارند با توطئه اي جديد، فضل و برتري حضرت علي عليه السلام را زير سؤال ببرند.

گفته مي شود بر اساس اين توطئه جديد و طراحي شده،‌ قرار است يک زن باردار به اصطلاح براي طواف کردن به کعبه نزديک شود،‌ و در همين هنگام وقت ولادت نوزاد وي فرا رسد، و مأموران حفاظت کعبه براي اينکه فارغ شدن اين زن باردار مقابل ديد مردم طواف کننده صورت نگريد، فورا درب کعبه را باز کنند و او را وارد کعبه کنند تا نوزاد وي درون کعبه متولد شود
 
 
به ادامه مطلب بروید....
برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:بیوگرافی نامزدها,

 برای آشنایی بیشتر مخاطبان با سوابق تحصیلی و کاری این نامزدها، ایسنا بیوگرافی

کوتاهی از آنها منتشر کرده که بدین شرح است:

 

سعید جلیلی

متولد 1344 منطقه معروف به طلاب مشهد مقدس است؛ وی تحصیلات خود را تا مقطع دکتری علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع) تهران به پایان رسانده و به زبان‌های عربی و انگلیسی تسلط دارد. وی در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ حضور یافت و سال 65 در عملیات کربلای 5 به درجه جانبازی نایل آمد. وی در سال 68 به وزارت امور خارجه رفت و در سال 80 به دفتر مقام معظم رهبری رفت و در سمت مدیریت بررسی‌های جاری دفتر رهبر انقلاب به ادامه خدمت پرداخت.وی پس از انتخابات سوم تیر 84 به عنوان گزینه مطرح و موردنظر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌ دولت نهم برای تصدی وزارت امور خارجه مطرح شد اما بر اساس مصلحت، اداره معاونت اروپا و آمریکای این وزارتخانه را بر عهده گرفت.وی در حال حاضر دبیری شورایعالی امنیت ملی و مسئولیت پیگیری موضوع هسته‌ای کشورمان را بر عهده دارد.

 غلامعلی حدادعادل

متولد اردیبهشت ماه سال 1324 در تهران است. او در سال 1358 معاونت وزارت ارشاد را بر عهده داشت و طی سال های 1361 تا 1372 نیز معاون وزیر آموزش و پرورش بود. همچنین از سال 1374 تا کنون (به استثنای فاصله 83 تا 87) ریاست فرهنگستان زبان و ادب فارسی را بر عهده داشته است. به مدت 13 سال نمایندگی مردم تهران در مجالس ششم، هفتم، هشتم و نهم را بر عهده داشت و در فاصله سال های 1387 تا 1383 رئیس قوه مقننه بود. او از سال 1387 تا کنون نیز به عنوان مشاور عالی مقام معظم رهبری منصوب شده است.

محسن رضایی

در شهریور 1333 متولد شد. او در رابطه با این فعالیت های سیاسی به مدت 5 ماه توسط ساواک اهواز بازداشت شد. او در آستانه پیروزی انقلاب و ورود امام خمینی (ره) در جمعیت منصورون وظیفه حفاظت از جان حضرت امام (ره) را برعهده گرفت. او در خرداد 1358 به عضویت شورای فرماندهی سپاه درآمد. در شهریور 1360 از سوی حضرت امام خمینی(ره) به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد رضایی در شهریور 1376 به عنوان «دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام» منصوب شد و مطالعات اولیه برای تنظیم سند چشم انداز 20 ساله ایران را آغاز نمود.

حسن روحانی

 متولد 21 آبان 1327 در شهر سرخه است. وی نماینده مجلس خبرگان رهبری از سال 1378 و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از سال 1370است. از سال 1368 به عضویت در شورای عالی امنیت ملی در آمد و از سال 1371 نیز ریاست مرکز تحقیات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام را عهده دار شد. وی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره چهارم و پنجم و دبیر شورای عالی امنیت ملی از سال 1368 تا 1384 بوده است. او در این سمت، رئیس تیم هسته‌ای ایران بود که انتقاد نسبت به تعلیق غنی سازی در دوره وی از جمله حاشیه های پرونده او بوده است .

محمدرضا عارف

 در سال 1330 در یزد به دنیا آمد. او در سال 1355 با اخذ مدرک کارشناسی ارشد و در سال 1359 با اخذ مدرک دکترای برق مخابرات هردو از دانش‌گاه استنفورد به ایران بازگشت.او در ابتدای انقلاب در دستگاه های دولتی همچون شرکت مخابرات و وزارت فرهنگ و آموزش عالی فعالیت کرد و در سال‌های 73 تا 76 در سمت ریاست دانشگاه تهران حضور داشت. پس از آن نیز در کابینه‌ی دولت اصلاحات در سال‌های 76 تا 79 به‌عنوان وزیر پست و تلگراف و تلفن مشغول به خدمت شد و در سال‌های 79 تا 80 به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به فعالیت خود ادامه داد. وی در سال های 1380 تا 1384 به‌عنوان معاون اول رییس جمهور برگزیده شد. او عضو پیوسته‌ فرهنگستان علوم ایران، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

سیدمحمد غرضی

در سال 1320، در اصفهان، متولد شد و فوق لیسانس در رشته الکترونیک دارد. وی وزیر نفت در دولت میرحسین موسوی و وزیر پست و تلگراف و تلفن، در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی بود

محمدباقر قالیباف

 در شهریورماه سال 134ظ  در شهر طرقبه متولد شد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 و آغاز جنگ تحمیلیوارد جبهه شد. در سال 1376 به دستور مقام معظم رهبری عهده دار فرماندهی نیروی هوایی سپاه شد. در سال 1379 نیز فرماندهی نیروی انتظامی ایران را عهده‌دار شد. در سال 1384 با رای شورای اسلامی شهر تهران به عنوان شهردار پایتخت انتخاب شد و تا کنون به مدت هشت سال در این سمت حضور دارد.

علی‌اکبر ولایتی

 در 4 تیر ماه 1324، در رستم آباد، یکی از روستاهای شمیران به دنیا آمد. او پزشک اطفال و فوق تخصص بیماری های عفونی خود را در دانشگاه جان هاپکینز آمریکا گذراند. مطب شخصی وی در شهرک غرب تهران واقع است و مدیریت بیمارستان مسیح دانشوری را نیز بر عهده دارد.پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مدتی معاون وزارت بهداری بود، در دوره اول مجلس به نمایندگی مردم تهران انتخاب شد و سپس به مدت شانزده سال، در دوره های ریاست جمهوری حضرت آیت الله خامنه ای و آیت الله هاشمی رفسنجانی، به عنوان وزیر خارجه مشغول همکاری بود. پس از سال 1376 به عنوان مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل منصوب شد و تا کنون در این سمت مشغول فعالیت است.

 

 

 
برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:علی مطهری,سعیدجلیلی,

 من علی مطهری دو پای سالم دارم! 

 

مصاحبه علی مطهری با خبرگزاری سازمان تبلیغات مایه بهت و حیرت خیلی از کسانی شد که در تشنج های ایجاد شده توسط وی در مجلس گاه و بیگاه حق را به جانب او می دادند و وی را میراث دار پدر میخواندند و دارای افکار معتدل .البته برای بنده و خیل عظیمی از دوستان چندین سال است که مسجل شده بود که ایشان از اردوگاه عاشقان امام و رهبری اثاث کشی کرده و به ناکجا آبادی رفته که مایه تاسف است.

اعتراض هایی که مصاحبه اخیر در پی داشته نه تنها شامل حامیان دکتر جلیلی می شود،بلکه تمامی خواهران و برادران ایرانی مسلمان و منصف را در بر گرفته است. نگاهی به واکنش های شدید کاربران شبکه های اجتماعی گواه این مدعا است.

متن عبارت ادا شده توسط این شخصیت بزرگ زاده در زیر آمده است

 

« بنده پیشنهاد می کنم برای ارزیابی توان جسمی آقای هاشمی، یک مسابقه دو صدمتر بین ایشان و آقای جلیلی و یک مسابقه کشتی بین آقای هاشمی و آقای حداد برگزار کنند.»   

 

 

جناب آقای مطهری! اکنون که جسارت و اهانت شما پارا از دعواهای درون مجلسی بین شما و دکتر کوچک زاده فراتر گذاشته و به خیل عظیم جانبازان سرافراز این مملکت رسیده است ما نیز به تبع رسمی که دکتر کوچک زاده مبدع آن است شمار را "فریمانی"می خوانیم چون نام بزرگ و شریف "مطهری" بر آن استاد و علامه بزرگ بیشتر می آید. و حیا می کنیم که حتی به همنام این شهید عزیز انتقاد کنیم.

جناب فریمانی: امثال دکتر جلیلی با یک پایی که در بهشت جای گذاشته اند آنچنان آبرویی برای خویش خریده اند که با لاطائلات نمی توان آبروی ایشان را کم و زیاد کرد.

اکنون که همگام با رسانه های بیگانه در صدد تخریب چهره این مرد بزرگ برآمده اید شما و اعوان و انصارتان را به خداوند متعال واگذار میکنیم.

جناب فریمانی: تلاش شبانه روزی و به نوعی بال و پر زدن شما برای تائید صلاحیت ارباب فکری و سیاسی تان را درک میکنیم اما برای این منظور چرا دست به تخریب می زنید شما که دراین چهار سال گوش فلک را کر کردید که تخریب های احمدی نژاد علت اصلی فتنه بود و فریاد اخلاق اخلاق سر می دادید چه شده اکنون که برنامه هایی که ماهها ریختید ، شرط سنی را از قانون انتخابات حذف کرده و زمینه را برای حضور هاشمی فراهم کردید به هم ریخته، انسجام فکریتان از هم پاشیده و دست به تخریب و بد اخلاقی زده اید.

چه زود آن روی سکه را به نمایش گذاشتید و العاقبه للمتقین

جناب فریمانی : شما که روزی صد بار در مجلس فریاد واقانونا سرمی دادید چه شد که در برابر قانون قد علم کرده و حنجره پاره می کنید خدارا شکر که شما نامزد ریاست جمهوری نشده بودید وگرنه معلوم نبود چه به سر آبروی خانواده اصیل و ارزشمندتان می آوردید.

جناب فریمانی :هنگامی که خود شخص هاشمی بارها و بارها در پاسخ امثال جنابعالی عدم توانایی جسمی را دلیل نیامدن به عرصه عنوان می کند توقع استفاده از دارو های انرژی زا دارید؟ آیا انصافا سن هشتاد سالگی را مناسب سکانداری مدیریت اجرایی می دانید ویا خیال داشتید با ریاست جمهوری ایشان خود و یارانتان اجرا را در دست بگیرید؟

جناب فریمانی: پای جامانده دکتر جلیلی در کربلای ایران از دست های جامانده اباالفضل عباس (ع) نشان دارد و این دست ها قرن هاست که دستگیری می کند از مظلومیت هایی که به شیعیان راستین مولا علی(ع) توسط جناح قدرت طلب و عافیت خواه تحمیل شده است.

امثال جلیلی پاها ، دست ها و چشمهایشان را در بهشت جا نگذاشتند تا امثال شما دکتر شوید و بر دوپای سالم وارد مجلس قانونگذاری این مملکت شده پشت تریبون بایستید و با تکیه بر مصونیت قضایی به همکارتان فحش دهید!

جناب فریمانی : ولی امر مسلمین جهان، رهبر آزادگان جهان، سید و مولای ما ونائب برحق امام منتظران با یک دست آنچنان بر صورت استکبار سیلی نواخته است که دور خویش می چرخد و گیج می زند و سربازپاک ایشان دکتر جلیلی نیز با یک پا آنچنان مسیر به عقب برگشته دوپاهای قبلی در شورای امنیت ملی را با سرعت به جلو می دود که تخریب جلیلی دستور کار رسانه های شیطان شده است!

جناب فریمانی: چوب خدا صدا ندارد هنگامی که از تریبون مجلس اصالت خانوادگی نماینده منتقد به خود را زیر سوال برده، فحاشی کرده و با دماغی پر باد وی را کوچک اف خواندید و خود را بزرگ زاده، کارتان به جایی رسید که ابروهای درهم کشیده میلیونها ایثارگر ایران اسلامی را در برابر خود مشاهده میکنید. مصلحانه نصیحت میکنیم توبه کنید و به راه راست برگردید که خداوند توبه کنندگان را دوست دارد.البته اگر توبه را فقط مخصوص دیگران ندانید.

محمد حاشر یزدانی

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:جنگ خاموش,بصیرت خانه,سیدحسن خمینی,هاشمی رفسنجانی,

 

 

نامه سید حسن خمینی به هاشمی 

در پی اعلام اسامی نامزدهای احرازصلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان قانون اساسی حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی یادگار گرامی حضرت امام خمینی(س) نامه‌ای خطاب به حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشتند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، متن کامل این نامه بدین شرح است: 

بسمه تعالی 

سرور معظّم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دامت برکاته 

خبر غیر قابل باور عدم احراز صلاحیت جنابعالی در نامزدی انتخابات ریاست جمهوری دل همه علاقمندان به شما و بخشی عظیم از دلبستگان به امام عظیم الشأن و دوستداران رهبری معظم انقلاب را بدرد آورد. بی شک سابقه شما از عوامل ارادت پیروان امام به جنابعالی است ولی برای من که توفیق آشنایی نزدیکتری را – از روزهای دهه شصت تا سالهای حاضر – داشته ام، این ارادت تنها به سبب نقش های بزرگ گذشته شما و علاقه زائدالوصف امام به جنابعالی و فداکاری‌های بیاد ماندنی شما در سالهای مبارزه و انقلاب، جهاد و سازندگی، نیست، بلکه علاوه بر همه آنچه گفته شد و همگان می دانند، جنابعالی را از توانمندی‌هایی برخوردار یافتم که در کمتر کسی مشابه آن را می‌توان یافت. صبر و حوصله تا آنجا که گاه آدمی از این همه تحمل خسته می‌شود؛ دوراندیشی و ذکاوت، تا آن حد که در بسیاری از مواقع موجب شگفتی می شود، تجربه و شناخت زوایای پیدا و پنهان جامعه ایران و دنیای خارج از کشور تا به آن وسعت که همگان حتی مخالفین شما و نظام نیز بدان معترفند، همه و همه در کنار دل بی کینه شما، ارزش مضاعف می یابد. بخوبی بیاد دارم که چه زیبا درباره آنهایی سخن می گفتید که با شما بدیها کرده اند. 

من امروز چندان هم مکدّر نیستم : تلک الایّام نداولها بین الناس؛ بلکه تا حدودی هم – بعللی که بعدها معلوم خواهد شد – خوشبینم و در حقیقت به آینده مانند همیشه امیدوارم و اکنون امیدی بیشتر یافته ام. ولی آنچه مرا از صمیم قلب خوشحال می کند – بگونه ای که گاه دلم می خواهد امام و دیگر یارانش نیز بودند و این لحظات را می دیدند - اقبال عمومی خارج از توصیفی است که زن و مرد، پیر و جوان، روستایی شهری، و در یک کلام اکثریتی قاطع از یکایک مردم این سرزمین پاک نسبت به شما پیدا کرده اند. این اقبال – که باید قدر آن را بدانید- اقبال به امام و ارزشهای امام است. اقبال به مردی است که از سالهای دهه سی تا به امروز جزنام مبارک خمینی بر زبان نیاورده است؛ اقبال به روحانیت متعهد و مشکل گشای شیعه است ؛ اقبال به مفسری است که از حجاب تنگ الفاظ بیرون امده و اماده است اسلام را کارآمد و مذهب علی و فاطمه را جهان شمول معرفی کند. روزهای گذشته در میان زایران حرم امام، وقتی با اقبال بیش از90 درصد مردم نسبت به شما مواجه شدیم، برخود لرزیدم و خدمت جنابعالی هم عرض کردم که ملجأ آمال یک ملت بودن و نقطه کانونی امید ایشان شدن هم یک نعمت الهی است و هم یک وظیفه سخت را بر دوش شما قرار می دهد. 

از این پس نام هاشمی رفسنجانی تنها با مبارزه و انقلاب، دفاع مقدس و سازندگی گره نخورده است ، بلکه علاوه بر آن، نام شما توأم با امید به فردا، در حافظه مردم ایران نقشی برجسته خواهد یافت . و همین است که نام شما را جاودانه می سازد. امید سرمایه اصلی یک ملت است. 

سید حسن خمینی 

1خرداد 1392 

گردآوری : پیچک نیوز / مرجع خبر : تابناک

موضوعات مرتبط: انتخابات سال 92، ،
برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:جنگ خاموش,بصیرت خانه,
رهبر انقلاب در واكنش به تخریب‏ها و حملات علیه علامه مصباح چه فرمودند؟
منطق مستحکم هر جایی که باشد، آنجا را دشمن زود تشخیص می دهد/ با مرحوم شهید مطهری هم همین برخورد را كردند

 

حمله و تخریب شخصیت برجسته ای همچون علامه مصباح یزدی مربوط به هفته ها و ماه های اخیر نیست، هر چند این حمله ها و تخریب و توهین ها از سوی جریانات منتسب به اصولگرای شكل گرفته و ساماندهی می شود اما مروری بر تاریخ سال های گذشته نشان می دهد، این هجمه در سالیان حاكمیت دولت اصلاحات نیز به قوت خود باقی و حاضر بوده است به نحوی كه واكنش رهبر معظم انقلاب را در دفاع از این عالم برجسته و مدافع حریم ولایت بر انگیخت.

و با روی کار آمدن دولت سیدمحمد خاتمی یکی از اولین عرصه هایی که شاهد تغییر و تحول کمی و کیفی بود، مطبوعات و جراید بودند. رشد قارچی و روزافزون روزنامه ها و مطبوعات همسو در دوسال اول حاکمیت اصلاحات، همراه با هماهنگی آنها در زیرسوال بردن و شبهه افکنی نسبت به مقدسات دینی و تاختن به  ارکان مختلف نظام؛ باعث شد این جریان به "روزنامه های زنجیره ای" ملقب شوند. در کنار این مطبوعات  و شاید مهمتر از آن،اصلاح طلبانی بودند که فضا را در انحصار خود می دیدند و با طرح عقاید تهاجمی خود علیه مقدسات و یا ترور شخصیت نیروهای انقلاب خوراک "زنجیره ای ها" را فراهم می کردند.

در این زمان بود که آیت الله مصباح برای پاسخ به سیل شبهاتی که روزانه علیه دین و مقدسات مطرح می شد وارد میدان شدند و در شرایطی كه برخی عافیت جویانه كنج مصلحت و سكوت را برگزیده بودند، برای ایفای رسالت علمایی خود در دفاع از دین درصدد جوابگویی منطقی به آنها برآمدند. از مهمترین عرصه های حضور ایشان، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با موضوع "نظریه سیاسی اسلام" بود که در آن زمان با استقبال گسترده نیروهای انقلابی و متدینین جامعه و مخالفت شدید اصلاح طلبان و روشنفکران شبهه افکن قرار گرفت.

ایشان درباره لزوم طرح این مباحث چنین می‌گویند: "سرازیر شدن سیل اندیشه های الحادی و انحرافی فرهنگ غرب به حوزه باورها و اغتقادات اسلامی و تلاش همه جانبه و پرحجم و حساب شده ی دست پروردگان غرب و دگر اندیشان در ایجاد تشکیک و تردید در مبانی اعتقادی و دینی ریشه دار در جوامع اسلامی، و مواجه ساختن فرهنگ ناب و اصیل اسلامی با چالش های فرهنگی و سیاسی؛ این ضرورت را ایجاب می کند که اندیشه ورزان و مرزبانان فداکار و آگاه فرهنگ غنی اسلام با احساس مسئولیت، مباحث حیاتی و کاربردی از جمله نظریه سیاسی اسلام را که علی القاعده در قالب های تخصصی و فنی و آکادمیک در حوزه و دانشگاه طرح می شود، با بیانی ساده و روان در اختیار جامعه اسلامی قرار دهند." 

به ادامه مطلب بروید.... 

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:سیاسی ,انتخابات,بصیرت خانه,علی مطهری,احمد توکلی,سایت الف ,شورای نگهبان,کربلای 5,بصیرت خانه,جنگ خاموش,

واكنش جالب توجه كاربران فضای مجازی به مواضع ناپخته علی مطهری در قبال شورای نگهبان


اظهار نظر ناپخته علی مطهری به اعلام اسامی كاندیداهای احراز صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان واكنش جالب و بعضا طنز كاربران فضای مجازی روبرو شده است.

در حالیكه تلاش این روزهای علی مطهری برای گره زدن خود با موضوع كاندیداتوری هاشمی رفسنجانی چندان با استقبال وی و اطرافیانش روبرو نشده است، مواضع ناپخته این نماینده مجلس امروز و پس از اعلام نتایج كاندیداهای احراز صلاحیت شده، با دو واكنش ناپخته سیاسی موجی از واكنش‎های مختلف و عمدتا طنز را در شبكه‎های اجتماعی بوجود آورده است.

علی مطهری در اولین واكنش خود در مصاحبه اختصاصی كه خبرگزاری سازمان تبلیغات پیرامون همین موضوع با او ترتیب داده بود،‌ با ادبیاتی زننده و به دور از ادب عنوان كرد:« بنده پیشنهاد می کنم برای ارزیابی توان جسمی آقای هاشمی، یک مسابقه دو صدمتر بین ایشان و آقای جلیلی و یک مسابقه کشتی بین آقای هاشمی و آقای حداد برگزار کنند.»

وی در نامه‎ای ناپخته به رهبر انقلاب نیز تلاش كرد نحوه صدور حكم حكومتی را تبیین كند و بر همین اساس نوشت: « پیشنهاد می کنم با حکم حکومتی در تایید صلاحیت ایشان زمینه تحقق حماسه سیاسی مورد نظرآن رهبر عزیز را فراهم آورید و محذور احتمالی لزوم  اقدام مشابه در باره آقای مشایی موجه به نظر نمی رسد زیرا قیاس این دو با هم قیاس مع الفارق است و رد صلاحیت به دلیل داشتن گرایش های فکری غیر اسلامی  کار درستی است اما رد صلاحیت به دلیل منتقد بودن کار نادرستی است. اولی مشمول حکم حکومتی نمی شود و دومی مشمول می شود. برای جنابعالی آرزوی سلامت و توفیق بیشتر دارم.»

بدنبال انتشار این اظهارات، شبكه‎های اجتماعی با موجی از واكنش‎های منفی مواجه شد. بیشترین واكنش‎ها در این رابطه متعلق به كاربران شبكه اجتماعی گوگل پلاس بود.

به هادامه مطلب بروید.... 

موضوعات مرتبط: انتخابات سال 92، ،
برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:سیاسی ,انتخابات,بصیرت خانه,علی مطهری,احمد توکلی,سایت الف ,شورای نگهبان,

 هنوز یک نصفه روز از اعلام نتایج بررسی احراز صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان قانون اساسی نگذشته که مدعیان قانونگرایی که تا دیروز فرید "وا قانونا" سر می‌دادند، شمشیر را برای شورای نگهبان از رو کشیدند و این نهاد انقلابی را به دلیل انجام وظیفه قانونی خود مورد حمله قرار دادند.

سایت "الف" که با مدیریت احمد توکلی، نماینده مجلس فعالیت می‌کند و همراه با علی مطهری یکی از اصلی‌ترین عاملان درگیری و تشنج در روابط میان دولت و مجلس در سال‌های اخیر آن هم به بهانه عدم رعایت قانون از سوی دولت بوده است، در گزارشی که صبح امروز منتشر کرده، به تندترین و بی منطق‌ترین حالت ممکن به نتایج احراز صلاحیت‌ها حمله کرده و ضمن انتقاد از رد صلاحیت اکبر هاشمی رفسنجانی و تایید صلاحیت سعید جلیلی، شورای نگهبان را یک نهاد غیرپاسخگو نامیده است.
 
 به ادامه مطلب بروید...
برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:,

 قیل و قال همه تان بر سر این خلعت هاست

حس تکلیف نمودن هم از آن بدعت هاست

                                     واقعا کاش بفهمید که لبخند علی(روحی فداه)
                                        مرجع آخر احراز صلاحیت هاست

افسران -  نظر رهبر انقلاب درباره آنهایی که صلاحیتشان احراز نشد

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:,

 

 

افسران - چرا باید هاشمی و مشایی رد صلاحیت می شدند؟

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:شورای نگهبان,ردصلاحیت کاندیدها,اتخابات کاشان,بصیرت خانه,

 امام خمینی

هرکس رای شورای نگهبان را نپذیرد «مفسد فی الارض» است

اگر رای داد و شورای نگهبان هم آن رای را پذیرفت، هیچ کس حق ندارد یک کلمه راجع به این بگوید. اگربخواهد فساد کند، به مردم بگوید که این شورای نگهبان کذا و این مجلس کذا است، این فساد است و مفسد است یک همچو آدمی، تحت تعقیب مفسد فی الارض باید قرار بگیرد.
به ادامه مطلب بروید...
 
اگر رای داد و شورای نگهبان هم آن رای را پذیرفت، هیچ کس حق ندارد یک کلمه راجع به این بگوید. اگربخواهد فساد کند، به مردم بگوید که این شورای نگهبان کذا و این مجلس کذا است، این فساد است و مفسد است یک همچو آدمی، تحت تعقیب مفسد فی الارض باید قرار بگیرد.
 
موضوعات مرتبط: انتخابات، ،
برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:گرداب,انتخابات,

 1

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:,

 

وقتی صاحبان اصلی انقلاب بی لیاقت خوانده می شوند! / فیلم

به نظر هاشمی مستضعف گروه بی لیاقت و بیهوده ای هستند که خودشان پذیرای آسیب اند!

.

دانلود

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:ردصلاحیت ,مشایی,شورای نگهبان,

 مشایی:

رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد گفت: اگر صلاحیت بنده احراز نشود، از مسیر قانون حق خود را پیگیری خواهیم کرد و این به معنای شلوغ‌کاری نیست.

 به گزارش سایت دبیرخانه جنبش عدم تعهد «نمنا»، اسفندیار رحیم مشایی عصر امروز در دیدار جمعی از بانوان فرهیخته استان‌های تهران و قم، در پاسخ به سؤال یکی از حضار مبنی بر اینکه اگر فردا از سوی شورای نگهبان ردصلاحیت شوید، چه کار خواهید کرد؟ گفت: ما از مسیر قانون حقمان را پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: ما برای خودمان یک صلاحیت کامل و کافی قائل هستیم که اگر اینگونه نبود، اصلاً در انتخابات حضور پیدا نمی‌کردیم.

مشاور رئیس جمهور همچنین اظهار داشت: من روز ثبت‌نام، قبل و بعد از آن هم گفتم، اگر صلاحیت بنده احراز نشود، از مسیر قانون حق خود را پیگیری خواهیم کرد و این به معنای شلوغ‌کاری نیست چرا که معتقدیم با شلوغ کردن مملکت، اتفاقی نخواهد افتاد.

مشایی در پایان تأکید کرد: مملکتی که ولی فقیه دارد، ظلم را برنمی تابد و ما از این مسیر، حقمان را خواهیم گرفت.

موضوعات مرتبط: انتخابات سال 92، ،
برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:سخنرانی مهدی طائب درباره مشایی, حجت الاسلام مهدی طائب, سخنرانی جدید, افشاگری علیه مشایی, فیلم جدید,

 


فایل صوتی اظهارات عجیب و افشاگری های حجت الاسلام مهدی طائب درباره ی مشایی شباهت 

مشایی با سید مهدی هاشمی [برادرِ داماد منتظری] در اتصال به سرویسهای جاسوسی بیگانه جهت 

براندازی - مرتاض بودن مشایی [ایستادن جلوی ضریح امام رضا به مدت 5 ساعت، نمازهای طولانی ،

 100 بار زیارت عاشورا خواندن در روز و...] - 11 روز خانه نشینی احمدی نژاد - کنترل مشایی توسط 

حضرت امام خامنه ای

 

دانلود با لینک مستقیم


برچسب‌ها:
 
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:,

 

 

 


در این میان فردی که بیش از همه در مظان غلونمایی و خودبرتر‌بینی قرار دارد، هاشمی است که گویی یا خود دچار آلزایمر سیاسی گشته است یا ملت را فراموشکار محسوب می کند.
 
 
 
 
 
 
به ادامه مطلب بروید....
برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:,

 

 

بی بی سی:


بی بی سی که در سال 88 بیشترین نقش را در القای"تقلب" و سازماندهی "فتنه و آشوب" های پس از انتخابات برعهده داشت، در اقدامی هدفمند با حمایت قاطع از کاندیداتوری آقای هاشمی رفسنجانی، وی را کاندیدای پیروز انتخابات معرفی کرد.
 
 
 
 
به ادامه مطالب بروید....
برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:,

 

در پی آغاز به کار شورای نگهبان درباره احراز صلاحیت نامزدهای یازدهمین دوره شورای نگهبان، دلایل عدم احراز صلاحیت نامزد جریان انحرافی به شرح زیر بررسی می گردد.
دیدبان: حدود یکماه به برگزاری یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری وقت باقی است و بعد از ثبت نام از تمامی اشخاص برای حضور در حماسه سیاسی ملت ایران، شورای محترم نگهبان کار رسیدگی به صلاحیت نامزدهای انتخاباتی را آغاز کرده است و تا چند روز آینده، نام اشخاصی که توسط شورای نگهبان احراز صلاحیت شده‌اند، اعلام خواهد شد.
به ادامه مطلب بروید....
برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:شهادت امام هادی(ع),,

 سخنان مقام معظم رهبری در سالروز شهادت امام هادی(ع)

1

سخنان مقام معظم رهبری در سی‌ام مردادماه سال ۱۳۸۳ و در سالروز شهادت حضرت امام علی النقی (ع) را در ادامه برای شما بازنشر می کنیم.

این امام مظلوم چند سالی است که مورد هجوم گرگهای شیطان پرست واقع شده است و همین سه شنبه یعنی 3 رجب سالروز شهادت این امام همام است. باشد که مراسمات بزرگداشت خوبی در سراسر دنیا برگزار شود.

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
بالاخره در نبرد بین امام هادى (علیه‌السّلام) و خلفایى که در زمان ایشان بودند، آن کس که ظاهراً و باطناً پیروز شد، حضرت هادى (علیه‌السّلام) بود؛ این باید در همه‌ى بیانات و اظهارات ما مورد نظر باشد.

در زمان امامت آن بزرگوار شش خلیفه، یکى پس از دیگرى، آمدند و به درک واصل شدند. آخرین نفر آن‌ها، «معتز» بود که حضرت را شهید کرد و خودش هم به فاصله‌ى کوتاهى مُرد. این خلفا غالباً با ذلت مردند؛ یکى به‌دست پسرش کشته شد، دیگرى به دست برادرزاده‌اش و به همین ترتیب بنى‌عباس تارومار شدند؛ به عکسِ شیعه. شیعه در دوران حضرت هادى و حضرت عسگرى (علیهماالسّلام) و در آن شدت عمل روزبه‌روز وسعت پیدا کرد؛ قوى‌تر شد.

به ادامه مطلب بروید....

برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:گل آقا,هاشم رفسنجانی,دولت هاشمی رفسنجانی,بصیرت خانه,

 

دولت هاشمی رفسنجانی به روایت 'گل آقا'

گل آقا با زبان طنز به نقد روندهای سیاسی و اجتماعی می پرداخت و به نوعی بازتاب دهند وضعیت اجتماعی آن دوران بود . از همین رو یکی از راه های سنجش دوران هاشمی را می توان رجوع به مطبوعات آن زمان به شمار آورد. چه انکه مطبوعات به مثابه حس‌گرهای یک جامعه به خوبی وقایع را ثبت می کنند...
به ادامه مطلب بروید....
برچسب‌ها:
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:,

سوریه ۲۰۱۳

هو الحق

این روزها ، خون دل میخورن شیعیان!

 اهانت به قبور حضرات حجر بن عدی و جعفر طیار و بی احترامی به قبر عمه سادات !

دل هر شیعه ایی را به درد می آورد!

و تمامِ این اهانت ها زیرِ سر مزدوران و گردن کلفت های جهان است!

و این گردن کلفت ها که به زور میخواهند بگویند مایی هم وجود دارد!

کسانی نیستن جز ، آمریکا و اسرائیل !

وای اگر روزی خامنه ای حکم جهادمان دهد ، گردن تمامِ این گردن کلفت هارا خواهیم شکست!

فان حزب الله هم الغالبون

 

سوریه ۲۰۱۳
برچسب‌ها: