خواستگار نداره چون حجاب داره ؟!!!
 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت خانه و آدرس omid55135.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 266
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم

 
 
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:خواستگار نداره چون حجاب داره ؟!!!,

 نظر آشنا و جواب به ایشان:

من یه دوست محجبه دارم که خیلی متین و زیباست ولی بخاطر روگیری زیاد چیزی از چهره اش پیدا نیست، به همین خاطر این بنده خدا هیچ خواستگاری نداشته تا حالا
خیلی دلم براش می سوزه چون اگر اهل آرایش و روی خوش نشون دادن به نامحرم بود تا حالا حتما ازدواج کرده بود...
امروزه پسراي جامعه تا زيبايي هاي يه دختر رو نبينند براي ازدواج دنبالش نمي روند، و چادر جلوي اين پسنديده شدن رو مي گيره...

با سلام.
خواهر گرامي، انگار در ذهنتان كمي مسائل را با هم آميخته ايد و اهميت ها را مد نظر قرار نمي دهيد.
اول چند سوال:
-بايد ديد آيا مهم ترين علت ازدواج نكردن اين دوست شما همين رعايت حجاب است؟ و همه باحجاب ها در دنيا با همين مشكل مواجه هستند؟
-اگر دوست شما حجابش را كنار بگذارد، و به اين وسيله محكم ترين واجبات خداوند كه سفارش هاي فراواني در قرآن و احاديث به آن شده است را كنار گذارد، آيا موفق به ازدواج مي شود؟ و اصولاً آيا ازدواج موفقي خواهد داشت؟ و يا هر چه بيشتر خودش را نشان دهد ازدواجش موفقتر خواهد بود؟
-كدام كمالات انساني دوست شماست كه بايد با كنار گذاشتن حجاب آن را نشان دهد؟ و حجاب آن را پوشانده است؟!!!
-انگار مي كنيم حجابشان را كنار گذاشتند، آيا پسراني كه به خواستگاري ايشان مي آيند، علتش شهوت و هوس و دست يابي دو روزه به اين زيبايي نخواهد بود؟ آيا علتش رسيدن به ظاهري نيست كه در كشاكش همين جامعه و برخورد با زيباتر از اين دختر، به دختران ديگر گرايش پيدا مي كند؟
-خدا تواناتر است يا بندگانش؟ آيا براي رسيدن به يك خواسته، با كنار گذاشتن خدا مي توان از بندگان ضعيفش انتظار براورده شدن مشكل را داشت؟ مثلاً چون حجاب و امر خدا را اطاعت مي كند، پس ازدواج نمي كند، حال بيايد و به خواست بعضي از هوس رانان جامعه لباس بپوشد تا زودتر به ازدواج برسد؟ !!! آيا اين اعتقاد به شرك بيشتر شبيه نيست؟
خوب، مي بينيد كه محور حرف شما در اين خلاصه شده است كه كسي رضايت مردم را به رضايت خداوند بزرگ ترجيح دهد تا زودتر به خواست خود برسد،  شايد بدانيد كه اگر مراد دل كسي در اين موضوع كه گفته شد برآورده شود، هيچ سرانجام خيري در انتظارش نخواهد بود...
اما مشكلي كه گفتيد، اين روزها كمي در چشم مي زند، پسراني كه در جامعه دنبال تيپ و قيافه هستند، و دختراني كه خود را مجبور به نشان دادن مي بينند تا مثلاً زودتر ازدواج كنند (البته به خوبي مي بينيم كه خودنمايي ها هيچ گاه براي ازدواج و يافتن همسر نبوده است، بلكه خودفروشي به چشمان خريدار جامعه بوده است)

به ادامه مطلب بروید...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: