حافظ کاشانی در کنکور ارشد دوم شد
 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت خانه و آدرس omid55135.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 266
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم

 
 
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:حافظ,رتبه دوم ارشد,

 مدیرعامل مؤسسه امیرالمؤمنین کاشان

حافظ کاشانی در کنکور ارشد دوم شد
 
  کسب رتبه دوم کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشته فرهنگ و تمدن ملل اسلامی توسط جابر رمضانعلی‌زاده حافظ کل قرآن و نهج البلاغه
یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۹

 

 

حجت‌الاسلام مجتبی حسن‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: رمضانعلی‌زاده با شرکت در کنکور سراسری کارشناسی ارشد سال92، در رشته فرهنگ و تمدن ملل اسلامی موفق به کسب رتبه دوم شد و از مهر ماه امسال در دانشگاه تهران به تحصیل در این رشته می‌پردازد.

به گفته وی این حافظ کل قرآن و نهج‌البلاغه که متولد سال 1370 است، بر اساس دریافت مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث، مجوز حضور در آزمون کارشناسی ارشد را پیدا کرد.

مدیرعامل مؤسسه امیرالمؤمنین (ع) کاشان با اشاره به چگونگی دریافت مدرک کارشناسی علوم قرآنی و حدیث گفت: حافظان کل قرآن کریم که داوطلب دریافت این مدرک با کد رشته 1111 هستند آذر ماه همه ساله در آزمون کارشناسی ارشد این رشته که توسط سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می‌شود ثبت‌نام و در صورت قبولی می‌توانند مدرک مذکور را اخذ کنند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در آزمون، باید تا خرداد یا تیر ماه سال بعد منتظر باشند تا نتیجه آزمون ویژه حفاظ در سایت اینترنتی سازمان سنجش و آموزش کشور درج شود.

حسن‌زاده یادآور شد: در صورت قبولی در آزمون اولیه، حافظان کل قرآن حدود دو الی سه ماه فرصت دارند تا کل محفوظات خود را تمرین کرده و برای آزمونی که با هماهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در شهریور یا مهر ماه برگزار می‌شود، خود را آماده کنند.

وی عنوان کرد: در این آزمون، از کل قرآن کریم 10 سئوال پرسیده می‌شود یعنی از هر سه جزء، یک سئوال و حد نصابی که در سال 91 برای آزمون حفظ در نظر گرفته شده 160 از 200 نمره بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: