خواص سوره کهف(بیدار شدن برای نماز صبح،شهادت! و ...)
 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت خانه و آدرس omid55135.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 266
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم

 
 
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:خواص سوره کهف(بیدار شدن برای نماز صبح,شهادت! و ,,,),
امروز در نت در مورد راه های بیدار شدن برای نماز صبح را جستجو میکردم.آخه گاها پیش میاد که برای نماز صبح بیدار نمیشم شاید مهمترین دلیلش هم گناهانی که در طول روز و مخصوصا شبش انجام دادم باشه.
یک سری مطالب پیدا کردم که مفید و خوب هم بودند.میتونید با سرچ عبارت "راه های بیدار شدن برای نماز صبح" خودتون مشاهده کنید.
اما مطلبی که قبلا هم شنیده بودم و توجهم را جلب کرد قرائت آیه آخر سوره مبارکه کهف است.به دنبال خواص این سوره مبارکه گشتم که براتون اینجا میزارم.انشاالله که براتون مفید باشه هم جهت بیدار شدن برای نماز صبح و هم بقیه خواصش از جله شهادت !

از امام صادق علیه السلام روایت شده: «هر بنده خدایی آخرین آیه سوره کهف را قرائت نماید در هر ساعتی که بخواهد از خواب بیدار می شود.»

از امام صادق علیه السلام نقل شده: هر کس سوره کهف را در شب های جمعه قرائت نماید، به مرگ شهادت از دنیا خواهد رفت یا اینکه خداوند او را شهید مبعوث خواهد کرد و در روز قیامت در صف شهدا خواهد بود.

در روایات متعددی از پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم به قرائت 10 آیه آخر سوره کهف و حفظ کردن آنها سفارش شده است و فرموده اند: هر کس به این سفارش عمل کند از فتنه دجّال در امان خواهد ماند.

جهت مشاهده خواص بیشتر در مورد این سوره روی عنوان لینک کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: